کاش مــــی دونستــی ...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
•*♥*• دلنــوشـــته هـای دلــــــنشـین •*♥*•
AsheGhaNe haye Man




 
کاش می دونستی چقــدر دلم بهانه ی تو را مـــی گیره هر روز!

کاش مــــی دونستــی ...

چقــــدر دلمـ هـــوای با تو بودن کــــرده

کاش مـــی دونستی چقـــدر دلم از این روزهــــای ســرد

بـــی تو بــودن گـــرفتــــه

کــاش مـــی دانستــــی چقـــدر دلـــم برای ضَــربِ آهنگِ قـــدمهایتـــــــ

گرمـــی نفسهایت، مهربانــــی صدایتــــــــــــ تنگ شده

کاش مـــی دانستـــی چقـــدر دلواپسِ توأم

کاش مـــی دانستـــی چقـــدر تنهــام ، چقـــدرخستـــه ام

و چقـــدر به حضورِ سبزت مُحتاجَم

و همیشه ازخودم مــــی پُرسم

این همه که من به تو فکـــر مـــی کنم

تو هـــم به مــن فکـــر مـــی کنــــی؟!
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

niloofar
ساعت18:59---10 آبان 1392
besiyar ziba 3ta matnetoono vaghan pasandidam khaste nabashid

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: